dimecres, 12 de desembre del 2012


CONCLUSIÓ

Bé, com heu pogut veure he introduït alguns dels paràmetres que formen part de l’assignatura de Comunicació oral, escrita i digital, en el primer trimestre i curs d’Educació Primària, els que considero més importants per al meu propi aprenentatge i per al de la URL: la comunicació, el llenguatge i activitats per a treballar els conceptes explicats en les anteriors publicacions. Per exemple el treball d'Identitat i Territori, ha estat el més satisfactori per a mi, ja que he pogut tractar amb un tema, el qual m’encuriosia i apassionava en tot moment, el sentiment d’aconseguir tot tipus d’objectius. El fet de tractar un assumpte relacionat amb la discapacitat em fa posar la pell de gallina! 

El valor de l'esforç, un terme que s’hauria de tenir més en compte actualment!





D’una banda dir que l’assignatura de Comunicació oral, escrita i digital, ens permet entendre el perquè ens comuniquem, com ho fem, sense ella ens trobaríem en un món de solitud total i per tant l’hem de fomentar per tal de que això no esdevingui. És necessària per entendre els altres, en el cas dels mestres per entendre, estar atents i satisfer les necessitats dels infants, dins uns límits.

Per l’altra banda cal dir també que de moments la única flaquesa que veig en mi, en aquest món i en l’assignatura és: la gestió de les TIC com a suport visual i conceptual en les exposicions de treballs de l'assignatura, noto que ho vaig millorant ja que hi he posat remei amb la pràctica, però encara em queda una mica per acabar d’ésser correcta, tot i això hem de tenir en compte que estic al primer any d’Educació Primària, encara em queda molt per aprendre i desenvolupar coneixements diversos.

FINS UN ALTRE, ESPERO QUE LES MEVES PUBLICACIONS, ELS CONCEPTES QUE HE DONAT A CONÈIXER US HAGIN SERVIT I ELS PODEU APLICAR I PRACTICAR EN LA COMUNICACIÓ!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada