divendres, 28 de desembre del 2012


MESTRE TAC

Una de les altres conferències que hem presenciat fa relativament poc, concretament el dia 12 de Novembre a la mateixa Universitat Ramon Llull, ha estat  “El mestre TAC ésser mestre avui”. Aquesta ha estat fructífera, hem pogut aprendre nous coneixements i al mateix temps aprofundir els que ja sabíem, explicats en les diferents assignatures que formen la nostra carrera, Educació Primària. Conceptes que futurament ens serviran per aplicar i aportar les nostres idees en el món de l’educació.

Hem après moltes coses noves,  entre elles:


  • Els canvis, hem d’habituar-nos a ells, evolucionar ja que ens permeten avançar en la societat, en el moment en que ens trobem.
  • Conservar la metodologia tradicional d’aprenentatge, adjuntant-hi els nous esdeveniments, amb això em refereixo a la necessitat d’aportar les noves tecnologies al món dels infants des de petits, controladament.
  • La finalitat d’aplicar les noves tecnologies en l’educació i ens altres sectors per tal de crear, avaluar, analitzar, comprendre, recordar i encuriosir els infants i a la humanitat (objectius que formen  la Taxonomia de Bloom).
  • Un dels suport per alumnes i per el mestre a l’hora d’explicar i entendre els conceptes d’aprenentatge, que permet fomentar el treball en grup, la cooperació principalment, ja sigui en la mateixa escola o en d’altres a partir de la xarxa informàtica, donant a conèixer tot tipus de projectes de cada escola.
  • S’ha de procurar que l’infant sigui protagonista en les TIC, amo del seu propi treball i pot actuar autònomament, reflexionant i aprenent del errors informàticament parlant, en tot moment.




TENIM ESCOLES AMB ESTRUCTURA DEL S. XIX, MESTRES DEL S. XX I ALUMNES DEL S. XXI.

A partir d’aquesta frase puc concloure que mitjançant les noves tecnologies ens enfortim diàriament, i en major grau els que comencen abans en aquesta nova era tecnològica, com són els infants.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada